CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3.7.10

Keserian Vanda Purple terserlah....




Masa tengah berehat kat kerusi rehat biru lepas penat buat operasi kebersihan kat laman tadi, terpandang dari kejauhan satu objek berwarna purple....

Ishk makin cantik pulak nampak vanda tu ari ni....

Vanda yang kaler purple tu dah kembang sejak minggu lepas lagi tapi tiba2 je hari ni ianya nampak cantik di mata saya. Nampak sempurna je kembangnya... hehe

....
mungkin sebab

  • faktor cahaya.... nampak indah berseri bawah panas terik mentari; dan satu lagi mungkin sebab
  • dah kembang penuh semua bunga dari satu tangkai tu....

Very nice.... terus snap gambar masuk blog... rasanya vanda yang ini belum pernah posing lagi kot dekat Seri Orkid... kalu tak silap lah... :))