CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

8.12.10

Menguntum senyum sekitar pergola dan rumah orkid

Woahhh... boleh tahan lama tertinggal n3 untuk Seri orkid.  Lately banyak masa duk masak2 jeh... tak kuar dapur, mengalahkan chef pulak...hihi

Kebelakangan ni hujan je tiap petang... itu yang nak ambik gambar kawan2 kita pun tak sempat... sume masing2 duk bersaing menguntum senyum kat bawah pergola tu...kat rumah orkid pun tak kurang meriah...

Bila time hujan petang2 tu, tuan dia just dapat intai tengok ikut tingkap je lah... :)


...vanda kaler oren yang comel
















cattleya purple yang keluar takde musim




...vanda maroon yang sentiasa jelita...nak tengok kena dongak sikit sebab dah nak naik atas bumbung rumah orkid



















....gandingan 3 butterfly yang masih setia tolong memeriahkan rumah orkid...




















mini cattleya dengan kaler oren yang pekat menyerlah