CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

3.8.10

Alahai orkidku.....

Assalamualaikum...

Sejak mula bizi dengan cookies, saya tak ddan sangat nak lari lari kluar tengok okid. Siram pun tak. Nasib baik le hujan turun sekali sekala...

Sudahnya nampak cam kering je semua.... oh kesian okidku.... agak2 le fzi.... nak kena ejas gak kluar siram kenkadang.... :)

Hanya beberapa kerat ni je yang sedang menguntum senyum kat luar sana... :))

6 comments:

ima said...

salam kak fzi...lama tak tengok rupanya dah mula sibuk dengan cookies ye...orkid tu tetap cantik dan segar walaupun tak bersiram...hehe

fzi said...

Wsalam ima...
hehe... itu ler...alhamdulillah nak gak pokok2 tu kuar bunga walaupun tuan dia takde kisah...hehe

Cantik tu tetap cantik ima, tapi akak tengok bunga dia cam pucat sikit, kaler agak kurang menyerlah, mungkin sebab kering sangat kot.. :)

MADiSYAK said...

Anggerik yang cantik. Tuannya rajin, bunganya tentulah menarik.

ibuintan said...

salam fzi,
anosmum tetap memikat kalbu, nasib baik orkid tu tak kecil hati kan,.. tuannya dah tak pedulikannya lagi

fzi said...

Madisyak...
Alhamdulillah... anggerik memang cantik, tak jemu pandang... :)
Tuan dia bisnes bermusim,InsyaAllah habis raya baru boley kluar dapur..hehe

fzi said...

Wsalam ibuintan...
Saya pun tak jemu2 tengok anosmum...bunga dia sentiasa je nampak cantik, dah le harum bau... :)
Itu ler, tuan dia sebok..sib baik ada yang masih nak kuar bunga, takde la sume mogok...hehe