CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

17.3.10

Jom Masuk Rumah Okid

Apakata kita masuk bawah rumah okid pagi ni...

Masa duk membelek2 pokok terung yang papa baru
transfer dari polybag tanam terus ke tanah tu, mata melilau sama tengok okid2 kat bawah rumah okid. Terhibur pulak tengok satu dua okid yang still duk kembang tu, semua seiras je kaler...merah-merah gitu...

"
Mama, okid kaler biru takde ke?"

Ishk
buat lawak pulak dah papa.... ke seriyes pertanyaan tu? Maybe papa seriyes.... :)..... dah jemu kot tengok okid saya asyik kaler merah2 gitu je...sinonim je kaler.... itu yang tanya kot2 ada yang kaler biru tu.... masalah nya ada ke okid kaler biru kat pasaran? #!?!*#+


"
Ok lah, kalu ada jumpa kat mana2 nanti, mama beli ek..."

Apa2 pun jom kita masuk bawah rumah okid.... :)