CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

25.1.10

Vanda Merah Menggamit Jiwa


Amboi...tajuk sikit punya sensasi...heheh

tapi memang menggamit jiwa pun vanda ni sebab kaler dia pekat g*** :D Bagaikan boleh ditumbuk dengan lesung dan diambil airnya buat dakwat...*perumpamaan je lah ya, jangan serius sangat dengan apa yang saya sebut tu...* :) sebab di antara kengkawan okid nya kiri kanan dan atas bawah, kaler dia yang paling menyerlah. Kalu pandang dari jauh pun nampak terang dan sensasi... :)


8 comments:

zul permatang badak said...

warna merah dikaitkan dengan keberanian.Sesuai juga untuk menggambarkan keazaman yang kuat.Saya suka warna merah......

fzi said...

betul tu en zul.. merah tanda berani dan bersemangat waja :)
Saya pun suka merah tapi kaler Merah Cili :)

sot said...

merah menyela kata org kelate
sungguh comel di pandang mata
nampak gah dan bergaya macam Gu Jun Pyo...he he

fzi said...

hehe...papa
Orite, ingat temujanji kita dengan Gu Jun Pyo malam ni kul 8.30 dekat 8tv ya... :D

Anonymous said...

wow, cantiknya kaler die... i thought butterfly mula2. rupanya vanda!

peminat2 gu jun pyo & bof - lagi baik tgk versi ori (korea) drpd 8tv! i dah tgk dvd dia 2-3 kali... jauh beza dgn 8tv

fzi said...

Tuan/puan Anonymous...
memang cantik kaler vanda tu... merah menyala-nyala.. :)

Ohh sama minat dekat Jun Pyo & Jan Di ghupenya...hehe
Akak ada join anak2 tengok versi korea dekat http://www.mysoju.com/boys-before-flowers/

aZuRa AhMaD said...

ish...merah pekat warna dia...cantik..

fzi said...

Azura...
Itu la... memang mengancam kaler..hehe..
Rajin berbunga pulak tu pokoknya.. :)