CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31.10.09

Okid Lencun Kena Hujan

Alhamdulillah dua tiga hari kebelakangan ni hujan je.... Okay la tu, tak payah saya nak menyiram.... jimat sikit air....hehe

Bila hujan dah teduh, saya suka keluar tengok2 okid yang sume lencun kena hujan.... dengan keadaan suasana yang agak redup lepas hujan, nampak tambah berseri wajah2 okid... :)

Jom kita tengok, okid2 tu saya snapkan gambarnya petang tadi...... saja masuk blog sebab suka tengok okid yang lencun gitu.... :)))


Sekian....



4 comments:

jom makan said...

salam,betul la fzi orkid2 tu nampak lagi berseri bila lepas ujan kan!saya pun suka tgk bunga2 saya yg x seberapa tu lepas ujan,makin bersemangat....
kat kuantan ni pun selalu je ujan,x kira siang malam....

sot said...

Walau panas walau hujan okid ini sungguh indah di pandang. Seri okid la katakan memang berseri dan penuh seri.

fzi said...

Wsalam jom makan...
itula... suka tengok okid2 yang basah kuyup ni...kita pun jadi turut rasa sejuk dan nyaman...heheh
Ohh kat kuantan pun selalu ujan jugak sekarang ni ya...sama macam kat kL la kalu gitu... :)

fzi said...

Pa,
Tq for the compliment... hehe