CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

31.10.09

Okid Lencun Kena Hujan

Alhamdulillah dua tiga hari kebelakangan ni hujan je.... Okay la tu, tak payah saya nak menyiram.... jimat sikit air....hehe

Bila hujan dah teduh, saya suka keluar tengok2 okid yang sume lencun kena hujan.... dengan keadaan suasana yang agak redup lepas hujan, nampak tambah berseri wajah2 okid... :)

Jom kita tengok, okid2 tu saya snapkan gambarnya petang tadi...... saja masuk blog sebab suka tengok okid yang lencun gitu.... :)))


Sekian....