CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

20.10.09

Kembang Tak Jadi


Lihat dari tajuknya macam sayu la pulak bunyinya.... :)

...tapi itu lah hakikatnya dengan apa yang dah jadi pada mini cattleya ini. Dah elok2 keluar kuncupnya pada awal2 tu, nampak segar lagi....tapi tiba2 pulak kembang separuh jalan je.... tak tau silap kat mana sampai ianya terbantut... tak daya nak kembang penuh macam selalu....

Dalam saya duk cuba cari sebab musababnya, tiba2 terfikir...

...mungkinkah orkid ku yang ini telah ter-
over dosed??? Saya duk buh baja tak berenti kat pokok2 tu sume....tu la pasal agaknya..... :/


Kalau kembang sepenuhnya, canggini la rupanya...
cantik kan....