CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4.1.11

Mini Cattleya di tepi laluan

Aishhh..... keluar lagi cerita pasal cattleya oren ni ya... :)

Tiap kali lalu tepi dia, mesti tak lepas pandang sebab kembangnya mengadap laluan keluar-masuk kami...
i.e via pintu dapur.  

Biarpun selalu mewarnai laman bawah rumah okid, kita post lagi lah gambarnya... maap la ye jika ada yang dah jemu tengok mini cattleya ni dekat Seri Orkid. Takpe yang dah sudah tu sudah la kannn... kali ni bukak bab baru, boley tengok rupa dia yang baru kembang di hari2 terawal tahun baru 2011... cantik, alhamdulillah.

Jom kita just cuci2 mata tengok...
:)






7 comments:

~LP Lum~ said...

salam kak~

chantik.... :)

fzi said...

Wsalam linda...
hehe.. boleh tahan chantik.. :)
Thx linda..

ibuintan said...

as salam fzi,

cantik dan berseri2

MINAT ORKID said...

Selamat tahun baru Pn Seri, mudah-mudahan Allah murahkan rezeki dan dapat menambahkan koleksi orkid seterusnya menyemarakkan lagi blog ini.

Tak pe walaupun orkid ini selalu keluar, peminat orkid tak jemu menatapnya.

ibuintan said...

assalamualaikum fzi,

cantiknya si cat oren tu, cerah warnanya.. sya punya tak berbunga lagi

sudi-sudikan terima award dari saya

fzi said...

Waalaikumussalam ibuintan...
Alhamdulillah memang cantik dan berseri2 catt oren tu... harap2 kat umah ibuintan pun kembang gak pasni.. InsyaAllah.
TQ kasi award kat kita... tak sangka termasuk gak kita dalam list penerima award ibuintan...thx.. :))

fzi said...

MINAT ORKID...
Selamat Tahun Baru juga buat tuan sekeluarga. Sama2 kita perbaharui azam di tahun baru, moga hidup lebih bererti InsyaAllah...

TQ tuan sudi jengah Seri Orkid walaupun saya dua tiga menjak ni duk asyik tayang okid yang sama jeh... Hepi rasa dapat sokongan dari tuan Minat Orkid..thanx.. :)
Saya dah agak lama berenti membeli tuan..setakat ni duk bela yang mana ada je... :)