CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

4.2.10

Mokara Dalam Sinar Mentari di Pagi Hari




Masa kluar ngendap2 pokok kat laman tadi, dah terasa bahang panas matahari kat kulit.

Fon yang siap2 bawak kat tangan mula difokuskan dekat mana2
port yang nampak menarik tu. Mulanya niat nak cari snapshot untuk dimuatkan dalam Impiana Iman. Tup2 nampak Mokara la pulak....hari tu baru je kluar tapi bloom dari pasu lain...ni ada kluar lagi ni, musim mokara kluar la ni kot...hehe

Tengok2 dalam komputer,
snapshot nya nampak cantik bangat. Nampak anggun mokara dalam sinar mentari di pagi hari.... :)


***sebut pasal sinar mentari di pagi hari ni, jemput dengar dan hayati lagu Demi Matahari nyanyian SNada ini. Amat mengesankan hati di mana lagunya ada menceritakan perihal Surah As-Syam. Lagu tu anak saya Shilah yang
highlight kan, lepas dia balik dari kem Motivasi tempohari...thx anakku*



~~~~~~~
Demi matahari dan sinarnya di pagi hari
Demi bulan apabila ia mengiringi
Demi siang hari bila menampakkan dirinya
Demi malam apabila ia menutupi

Demi langit beserta seluruh binaannya
Demi bumi serta yang ada di hamparannya
Demi jiwa dan seluruh penyempurnaannya

Allah, Subhanallah … Allah, Subhanallah
Allah, Subhanallah … Allah, Subahanallah

Allah mengilhamkan sukma kefasikan dan ketaqwaan
Beruntung bagi yang mensucikan-Nya
Merugi bagi yang mengotori-Nya ... Subhanallah

~~~~~~~~~~~