CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

1.12.09

Pesona Vanda....

Tengahari tadi dah perasan vanda yang dekat tiang rumah okid tu dah kembang sepenuhnya. Pukul 3 petang masa nak hantar shilah pegi tusyen, sempat lagi jeling dekat vanda tu lagi. Pukul 5 petang nak ambik shilah dari tempat tusyen, lalu lagi dekat dia, sekali lagi bagi jelingan manja....hihi

Oklah, dah sampai masa to publish snapshotnya yang cantik.... kaler oren yang mempesona.... :D

Dulu kedudukannya di tempat lain... Bila dah pasang bumbung rumah okid baru, saya buat over-haul besar-besaran.... Saya alih2kan tempat pasu2 okid tu.... Hampir kesemuanya beralih tempat termasuklah vanda yang oren ini.

Sekarang nampak ianya selesa tergantung di salah-satu tiang rumah okid. Alhamdulillah tetap mampu produce bunga seperti selalu even akar2nya tempohari banyak yang kena potong.... nasib baik le...mau lagi dia berbunga di tempat baru ni.... syukurlah.... :D


2 comments:

imanmom said...

salam buat fzi dan keluarga,terima kasih atas ucapan tu,kalau dekat nak juga sepasu bunga orkid tu sebagai hadiah...hehehe,nasib baik jauh..dah makin tua saya ni,terima kasih pada Tuhan masih bagi saya peluang untuk terus berada disini bersama yang saya sayang...

fzi said...

Wsalam jom makan...
Sama2...moga sentiasa dikurniakan Allah kesihatan yang baik... usia makin ke depan takleh kata tua tapi sebenarnya makin matang dalam hidup, banyak pengalaman berharga yang telah ditempuh... :))
ohh tentu saja boleh kasi hadiah orkid tu kalu kita dekat. InsyaAllah mana tau ada rezeki boleh kenal2 kita suatu hari nnt ...hehe