CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

22.12.09

Coelogyne Rochussenii Pusingan ke 2




Orite...hari ni kembang sepenuhnya okid yang memakai nama coelogyne Rochussenii ni bagi pusingan ke 2.... yes!! keluar lagi 2nd round!!

Baru je beberapa minggu lepas selamat publish gambar okid ni bila ianya berambu-rambu pakat keluar dari dua tiga pasu. Fuhhh....miracle bagi saya, apabila tiba2 keluar lagi tangkai2 bunga baru dari pasu-pasu yang sama.... Barangkali yang keluar hari tu, belum lawas betul... itu yang belum pun sempat okid dari tangkai2 tu gugur semua, keluar lagi tangkai baru....tak kurang lebat macam yang mula2 jugak.... mmmm....hepiiii sangat rasa.... suka sangat saya dengan keharumannya yang menusuk hidung tuh....wangiiiii :)

Jom kita cuci2 mata tengok dari mula...bermula dari kuncupnya yang belum kembang sampai le kembang....


i....

ii...

iii....

Pasni rasa2nya takde kluar yang 3rd round kot....agak agak la kan... heheh