CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

29.9.09

Orkid Baru Untuk Rumah Orkid Baru




Bersempena dengan terbinanya rumah okid baru versi Wrought iron tu, tiba-tiba jadi semangat lah pulak nak tambah koleksi.

Bukannya apa...sebab sekali pandang rumah okid memang nampak banyak pasu-pasu okid bergantungan di bawahnya.... tapi 2x pandang, nampak kebanyakan pasu macam lebat dengan daun je...
heheh..

Maklumlah...tuan dia sibuk di dapur sepanjang 2 bulan sebelum raya. Takdan nak bagi perhatian kat okid2 di laman. Semua terbiar tanpa di baja...siram pun sekali sekala je... kadang tiga empat hari baru siram sekali...
ish ish kesiannn okid2ku...

So
kira kuat la juga sebabnya untuk saya jadikan alasan untuk nak tambah stok dua tiga pasu... :)

Alang2 papa singgah di Sg Buloh untuk beli rumput
carpet *nak tanam bawah rumah okid* Selasa lalu, saya apa lagi... dah kira komfem mesti jadi saya beli okid hari tu...hehe...

Alhamdulillah...inilah 2 pasu okid butterfly yang selamat dibawa balik setelah berjaya melalui proses tawar-menawar dengan tokeh nursery... :))