CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

8.10.10

Cattleya pun nak menyelit sama....




Cattleya yang selalu diulang2 tayangannya kat Seri Orkid, pun sibuk nak menyelit sama posing saing ngan kengkawan okid yang lain di musim raya.  Macam biasa, bunganya cantik dan ok je.....  

...jadi tak hairan lah kalu 'tuan dia' tak jemu2 tengok biarpun asyik diaaaa je yang selalu ada kat bawah rumah orkid tu...  

...alhamdulillah, subur.... keluar dari tiga pasu berasingan.... :))

4 comments:

aZuRa AhMaD said...

cantiknya cattleya...zura pon ada..tp pokoknya masih sedang...kecik ja pokoknya masa beli dan yg besar...tp tak kuar bunga lagi

fzi said...

Zura...
Konsisten boh baja, InsyaAllah lama2 kuar la bunga dia tu...hehe

aishah said...

salam kak...

cantiknya catleya ni kak..x jemu dipandang...berseri je..

fzi said...

Wsalam aishah...
Alhamdulillah, memang cantik cattleya tu... itu yang akak snap jugak gambarnya walaupun sebelum ni dah kerap diulang-tayang... :)