CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

27.9.10

Butterfly lagiii......

Woahhh butterfly lagi... 

...kiranya butterfly le pulak nak ambik tempat posing musim raya kali ni ya.... dah lama dah duk bagi can kat peserta-peserta lain posing... heheh

Butterfly yang ini, satu masa dulu rajin sangat keluar.  Habis je bunga, keluar buds baru.  Sampai la pada satu tahap, dah tak mahu keluar lagi dah.... masa untuk berehat barangkali....heheh

Kita cuci-cuci mata je la tengok k...minta maap la, banyak sikit kali ni boh gambar okid yang sama.... sukaaa.... lama sangat dah tak tengok bunganya kat laman, tu la pasal..... :))

....Ini snapshot time lepas hujan dua tiga hari lepas...